فروش جوجه یکروزه تجارتی فروش تخم مرغ

فروش جوجه یکروزه تجارتی فروش تخم مرغ

فروش جوجه یکروزه تجارتی فروش تخم مرغ

فروش جوجه یکروزه تجارتی فروش تخم مرغ

  • ۰
  • ۰

براى تبدیل شدن جوجه یک روزه به پولت بالغ، جیره متعادل وغنى از مواد مغذى در دوران پرورش ضرورى مى باشد. جوجه و پولت باید توسط دان با ساختار فیزیکى درشت در وعده هاى مکرر و مداوم تغذیه شوند. جیره بسیار نرم که قسمت عمده آن آردى یا دانى است که ساختار بسیار درشت دارد مى تواند به تغذیه انتخابى منجر گردد و نتیجه چنین تغذیه اى عدم تعادل در دریافت مواد مغذى و عدم دریافت و مصرف بعضى از مواد مغذى خواهد بود. دان با ساختار بسیار نرم باعث کاهش مصرف دان شده و منجر به عدم تامین بعضى از مواد مغذى مى گردد.

جیره هاى تعیین شده براى دوره پرورش با توجه به هماهنگى میان نیازمندى به مواد مغذى و افزایش رشد بدن برنامه ریزى و مشخص شده اند. جیره استارتر زمانى پیشنهاد مى شود که جوجـه ها نتـوانند با استفـاده از جیـره رشـد (grower) به وزن هاى استاندارد پایان هفـته دست یابند و یا پیش بینى مى شود که مصرف سرانه دان کم خواهد بود. تغییر جیره رشد به جیره توسعه دهنده (Developer) فقط باید زمانى انجام شود که پولت ها به وزن استاندارد رسیده باشند.

  • ۹۸/۰۵/۰۵
  • شرکت مرغک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی